Benvenuti à visitàci à Analytica China 2023

1

Analytica China hè a più grande esposizione internaziunale in u campu di l'analisi è a tecnulugia biochimica in Asia. Hè una mostra internaziunale è una piattaforma ideale per e cumpagnie visualizazione e so novi tecnulugia, prudutti è suluzioni. Dapoi a so prima edizione in Shanghai, Cina in u 2002, analytica China hè diventata a più grande fiera cummerciale micca solu in Cina, madinù in Asia. Analytica China hà attiratuassaifabbricanti in i campi di analisi, diagnostichi, tecnulugia di laboratoriu è tecnulugia biochimica da i principali paesi industriali in u mondu.

In u 2023, fda l'11 à u 13 di lugliuth, analytica China si terrà à u Centru Naziunale di Esposizione è Cunvenzione (NECC) in Shanghai.

Cum'è unu di l'espositori di sta mostra, Beijing Liuyi Biotechnology mostrarà i so prudutti durante l'avvenimentu.Seremu in a sala di mostra 8.2H, è u numeru di stand hè 8.2E525, è wE sinceramente vi invitanu à visità u nostru stand, induve pudete sperimentà personalmente i nostri strumenti è l'equipaggiu, è impegnà in discussioni è scambii approfonditi cù u nostru staffu tecnicu.Cridemu chì a vostra presenza aghjunghjera più eccitazione è valore à sta mostra.

v689batch2-adj

Benvenuti à u nostru stand 8.2E525!

Beijing Liuyi Biotechnology Company Ltd fabrica una gamma di prudutti d'elettroforesi chì ponu aiutà à risolve i prublemi chì forse scuntràmu in u nostru esperimentu di elettroforesi.A cumpagnia hè stata stabilita in u 1970. Hè stata naziunale è pruducia una saldatrice elettrica è un misuratore di flussu industriale à quellu tempu.Dapoi u 1979, Beijing Liuyi Biotechnology Company Ltd principia à pruduce prudutti elettroforesi.Avà a cumpagniais unu di i principalifabricatore di equipaghji di laboratoriu è strumenti scientifichi basati in Pechino, Cina. U so marca"LIUYI" hè famosu in Cina in questa zona.

I prudutti di a cumpagnia includenu una larga gamma di strumenti di laboratoriu, cumpresu u tank d'elettroforesi di l'acidu nucleicu horizontale, u tank / unità d'elettroforesi di proteine ​​​​verticale, a scatula neratipu analizzatore UV,Gel Document Tracking Imaging Analyzer, è alimentazione elettroforesi.Sti prudutti sò largamente usati in istituzioni di ricerca, università, è diverse industrii, cum'è farmaceutica, biotecnologia è monitoraghju ambientale.A cumpagnia hè certificata ISO9001 & ISO13485 è marcata CE.

Avemu avà à circà partenarii, sia OEM è distributori sò benvenuti.

Sè avete qualchì pianu di compra per i nostri prudutti, ùn esitate micca à cuntattateci.Pudete mandà un missaghju per email[email prutettu]o[email prutettu], o chjamateci à +86 15810650221 o aghjunghje Whatsapp +86 15810650221, o Wechat: 15810650221.


Tempu di Postu: Jul-03-2023