L'idea "3R" di a Cumpagnia offre i boni servizii per voi

Ogni cumpagnia hà a so propria cultura unica per sustene i membri di a cumpagnia è i clienti.Per a nostra cumpagnia, cerchemu a felicità di travaglià per ogni persunale, è per i nostri clienti stimati, u nostru cuncettu di serviziu hè "Qualità Affidabile, Prezzu Ragiunate, Serviziu Rapidu" cum'è dicemu chì hè a nostra idea "3R".Vulemu offre servizii megliu per tutti i nostri clienti sottu à questa idea.

Beijing Liuyi Biotechnology Co., Ltd (antica Beijing Liuyi Instrument Factory) hè unu di i famosi principali fabricatori è fornitori di equipaghji di laboratoriu scientificu in Cina.A cumpagnia hè stata focu annantu à a fabricazione di prudutti pertinenti per l'elettroforesi dapoi u 1970. I nostri prudutti principali sò Cellule d'elettroforesi (tank / camera), Alimentazione di l'elettroforesi, Blu LED Transilluminator, UV Transilluminator, è Gel Documentation System, etc. secondu i bisogni di i clienti.Furnemu prudutti di laboratori di qualità premium è supportu dopu a vendita à i nostri stimati clienti.

3

À traversu decennii di sviluppu, i nostri prudutti sò stabile in qualità, è ancu alcuni dettagli chì cuncepimentu per un megliu rendimentu.Cuncepemu diverse dimensioni di cisterna per esigenze specifiche per a nostra camera d'elettroforesi horizontale, di dimensioni chjuche cum'è 60mm * 60mm, è grande quant'è 250mm * 250mm.Per una cunduzzione elettrica megliu, a cima di u nostru elettrodu hè cupartu d'oru.Per più di 50 anni di operazione, avemu sceltu i nostri propri fornitori di materie prime chì sò affidabili, onesti è rispunsevuli.Fighjemu nantu à ogni dettagliu di i nostri prudutti per lascià travaglià bè per i nostri clienti.

5

Beijing Liuyi Biotechnology Co., Ltd hà u so propiu R & D è magazzinu.I nostri tecnichi rispundenu rapidamente à i feedback da i nostri clienti, è pudemu stabilisce l'ADN è a proteina chì si separanu è preparanu esperimenti per furnisce e soluzioni à i nostri clienti in u nostru laboratoriu.U nostru magazzinu assicura chì pudemu purtà a merchenzie à i nostri clienti in tempu.

6

Avemu custruitu marca LIUYI in u mercatu di machini elettroforesi cinese per anni, è anu esportatu i prudutti principali di cisterna d'elettroforesi verticale, cisterna d'elettroforesi horizontale, transilluminator UV è sistema di documentazione di gel oltremare dapoi u 2005. Avà vulemu lascià più è più clienti in l'industria di a scienza di a vita. per cunnosce noi, per capiscenu, è per sceglie i nostri prudutti.Cerchemu i nostri partenarii, ogni volta chì avete bisognu d'ordine, i nostri prudutti o servizii OEM, basta cuntattateci à 0086 15810650221, o mandate un email à e-mail[email prutettu]o[email prutettu].

A marca Liuyi hà più di 50 anni di storia in Cina è a cumpagnia pò furnisce prudutti stabili è d'alta qualità in tuttu u mondu.À traversu anni di sviluppu, hè degnu di a vostra scelta!

Per più infurmazione nantu à noi, per piacè cuntattateci per email[email prutettu]o[email prutettu].


Tempu di Postu: Nov-29-2022