Elettroforesi di Proteine ​​Problemi cumuni (2)

Avemu spartutu qualchi prublemi cumuni in quantu à e bande di elettroforesi prima, è noi'Mi piacerebbe sparte qualchi altri fenomeni anormali di l'elettroforesi in gel di poliacrilamide in l'altra parte.Noiriassume sti prublemi per i nostri clienti' riferimentu à scopre i mutivi è àottene risultati precisi è migliurà a qualità di a separazione di prutezione.

Gel micca polimerizatu Possibile

I mutivi sò:

(a) Purezza di monomeru insufficiente, chì richiede a recristallizazione.

(b) L'ossigenu dissolutu in a suluzione di gel impedisce a polimerizazione di gel.Una pompa di sparging efficace deve esse usata.

(c) Persulfate d'ammoniu hè inefficace o insufficiente in quantità.Preparate frescu o utilizate un altru batch di persulfate d'ammoniu cù una cuncentrazione più alta.

 TU gelu hà digià polimerizatu senza aghjunghje a capa d'acqua.

I mutivi sò:

(a) Raffredda a suluzione di gel prima di aghjunghje u catalizzatore per rallentà a velocità di polimerizazione.

(b) Reduce a quantità di TEMED o persulfate d'ammoniu utilizatu.

(c) Accelerate l'operazione.

U gel scorre fora di a camera di l'elettroforesi dopu a polimerizazione

Questu hè particularmente propensu à accade in gels di bassa cuncentrazione.Una suluzione hè di imbulighjà una membrana di dialisi intornu à u fondu di u tubu o aduprà una basa di polipropilene poroso.

Campione micca rilevatu dopu l'elettroforesi

I mutivi sò:

(a) Quantità di mostra insufficiente.Aumente a quantità di mostra.

(b) Pruprietà di suluzione di tintura o cuncentrazione o tempu di tintura sò insufficienti.Sustituisce a suluzione di staining è aumenta a cuncentrazione è u tempu di tintura.

(c) A mostra flottava durante a carica.Aumente a densità di a suluzione di mostra è manighjà cun cura.

(d) A cuncentrazione di gel di separazione hè troppu alta, è a mostra ùn hè micca intrutu in u gel.Aghjustate a cuncentrazione di gel in modu adattatu.

(e) A cuncentrazione di gel di separazione hè troppu bassu, è a mostra hè stata elettroforesata da u gel di separazione.Aghjustate a cuncentrazione di gel è e cundizioni ottimali di l'elettroforesi.

(f) Se a mostra hè RNA, pò cuntene proteini chì formanu un grande cumplessu chì blocca i pori di gel.Eliminate bè a proteina da a mostra di RNA.

(g) A mostra cuntene enzimi chì idrolizzanu a mostra, è a mostra si degrada durante l'elettroforesi.Purificate bè a mostra.

1-11-11-1

Beijing Liuyi Biotechnology Company Ltd fabrica una gamma di prudutti d'elettroforesi chì ponu aiutà à risolve i prublemi chì forse scuntràmu in u nostru esperimentu di elettroforesi.A cumpagnia hè stata stabilita in u 1970. Hè stata naziunale è pruducia una saldatrice elettrica è un misuratore di flussu industriale à quellu tempu.Dapoi u 1979, Beijing Liuyi Biotechnology Company Ltd principia à pruduce prudutti elettroforesi.Avà a cumpagniais unu di i principalifabricatore di equipaghji di laboratoriu è strumenti scientifichi basati in Pechino, Cina. U so marca"LIUYI" hè famosu in Cina in questa zona.

I prudutti di a cumpagnia includenu una larga gamma di strumenti di laboratoriu, cumpresu u tank d'elettroforesi di l'acidu nucleicu horizontale, u tank / unità d'elettroforesi di proteine ​​​​verticale, a scatula neratipu analizzatore UV,Gel Document Tracking Imaging Analyzer, è alimentazione elettroforesi.Sti prudutti sò largamente usati in istituzioni di ricerca, università, è diverse industrii, cum'è farmaceutica, biotecnologia è monitoraghju ambientale.A cumpagnia hè certificata ISO9001 & ISO13485 è hà certificati CE.

1-2

Ci hèvarii tipi diverticalevasche di elettroforesi perelettroforesi di proteineper l'analisi è l'identificazione di campioni di proteine ​​​​per l'elettroforesi in gel di poliacrilammide,èancu per a misurazione di u pesu moleculare di i campioni, a purificazione di campioni è a preparazione di campioni.Questi prudutti sò tutti accoltimercatu domesticu è d'oltremare.

1-3

L'alimentazione di l'elettroforesi hè un cumpunente essenzialesistema di elettroforesi, chì furnisce una fonte stabile è precisa di corrente elettrica per guidà u prucessu di separazione.Ittipicamente furnisce una tensione constante o una corrente constante à u sistema di elettroforesi, secondu u protocolu sperimentale specificu.Permette ancu à l'utilizatore per aghjustà a tensione o l'output currente, è ancu altri paràmetri, cum'è u tempu è a temperatura, per ottimisà e cundizioni di separazione per un esperimentu particulari.

1-4

Fo observendu u gel, pudete sceglie una serie UV Transilluminator WD-9403 fabricata da Beijing Liuyi Biotechnology.A U transilluminatore UV hè un strumentu di laboratoriu utilizatu per visualizà è analizà campioni di DNA, RNA è proteini.Funziona illuminando i campioni cù luce UV, chì face chì i campioni fluorescenu è diventanu visibili.Ci sò parechji mudelli di transilluminator UVoffertu per voi da noi.WD-9403A hè specialmente per osservà l'elettroforesi di a proteina, è u WD-9403F hè utilizatu per osservà l'elettroforesi di l'ADN è di a proteina.

Queste serie di prudutti ponu serve da u gel di casting à u gel d'osservazione secondu e vostre esigenze di esperimentu.Fateci cunnosce i vostri bisogni, sia OEM, ODM è distributori sò benvenuti.WPruvate u nostru megliu per offre i nostri prudutti è servizii.

Sè avete qualchì pianu di compra per i nostri prudutti, ùn esitate micca à cuntattateci.Pudete mandà un missaghju per email[email prutettu]o[email prutettu], o chjamateci à +86 15810650221 o aghjunghje Whatsapp +86 15810650221, o Wechat: 15810650221.


Tempu di Post: 23-May-2023