Mastering Electrotransfer Blotting per Western Blotting: Unveiling the Secrets of Protein Detection

L'elettrotransfer blotting, cunnisciutu ancu com'è trasferimentu Western blot, hè una tecnica utilizata in Western blotting per trasferisce proteine ​​​​da un gel di poliacrilamide à una membrana solida.

Western blotting hè una tecnica analitica utilizata per detectà proteine ​​​​specifiche in campioni cumplessi.L'electrotransfer blotting hè un passu criticu in stu prucessu, induve e proteine ​​​​separate da l'elettroforesi di gel sò trasferite (blotted) nantu à una membrana solida per a rilevazione successiva.

5

Avemu da presentà unu di blotting electrophoresis tanks-DYCZ-40D da Beijing Liuyi Biotechnology Co. Ltd è crede chì hè quellu à scuntrà u vostru esigenze spirimenti.

U Tank d'Electroforesi DYCZ-40D hè un dispositivu sofisticatu è efficiente cuncepitu per a realizazione di l'elettroforesi di gel è i successivi prucessi di trasferimentu di Western Blotting in laboratori di ricerca di biologia moleculare.Stu tank offre un cuntrollu precisu, funzioni di sicurezza è versatilità, facendu un strumentu indispensabile per i scientisti chì realizanu analisi è separazione di proteine.

3

Funzioni chjave è Vantaghjidi DYCZ-40D

Doppia Funzionalità: U tank DYCZ-40D serve un doppiu scopu, chì permette l'elettroforesi di gel è u trasferimentu di Western Blotting in una sola unità.Questa versatilità elimina a necessità di equipaghji separati, salvendu spaziu preziosu di laboratoriu è riducendu i costi.

Disegnu amichevule per l'utilizatori: U cisterna di l'elettroforesi presenta un disignu intuitivu è amichevule, chì permette à i circadori di stallà è operate esperimenti cun facilità.Include una interfaccia chjara è cumpleta per i paràmetri di prugrammazione cum'è tensione, currente è tempu.

Cuntrolu Precisu è Sicurezza:U tank furnisce un cuntrollu precisu di e cundizioni di l'elettroforesi, assicurendu risultati coherenti è riproducibili.Funzioni di sicurezza cum'è a prutezzione di sovracorrente è di sopratensione guarantisci u funziunamentu sicuru di l'equipaggiu è prutegge i campioni da danni potenziali.

Disegnu modulare per un mantenimentu faciule:U disignu modulare di u tank permette un mantenimentu faciule è a sostituzione di cumpunenti, assicurendu un tempu d'inattività minimu è un flussu di travagliu di laboratoriu efficiente.

Custruzzione di qualità: Custruitu da materiali d'alta qualità, u tank DYCZ-40D hè custruitu per resiste à l'usu rigurosu di laboratoriu è offre un rendimentu longu.

U DYCZ-40D Blotting Electrophoresis Tank hè largamente utilizatu in a ricerca di biologia moleculare per una varietà di applicazioni, cumprese: SDS-PAGE (Sodium Dodecyl Sulfate-Polyacrylamide Gel Electrophoresis) per a separazione è l'analisi di e proteine. membrana per a rilevazione di l'anticorpi dopu.Native-PAGE per studià cunfurmazioni di prutezione nativa è interazzione proteina-proteina.Più dettagli, benvenutu à visitàCellula di elettroforesi Trans-Blotting DYCZ - 40D.

4

A marca Beijing Liuyi hà più di 50 anni di storia in Cina è a cumpagnia pò furnisce prudutti stabili è di alta qualità in tuttu u mondu.À traversu anni di sviluppu, hè degnu di a vostra scelta!

Avemu avà à circà partenarii, sia u tank di elettroforesi OEM sia i distributori sò benvenuti.

Sè avete qualchì pianu di compra per i nostri prudutti, ùn esitate micca à cuntattateci.Pudete mandà un missaghju per email[email prutettu]o[email prutettu], o chjamateci à +86 15810650221 o aghjunghje Whatsapp +86 15810650221, o Wechat: 15810650221.


Tempu di post: Jul-25-2023