Liuyi Biotechnology hà assistitu à l'Analytica China 2023

In u 2023, fda l'11 à u 13 di lugliuth, Analytica China hè statu successu tenuta à u Centru Naziunale di Esposizione è Cunvenzione (NECC) in Shanghai.

5

Beijing Liuyi cum'è unu dil'espositori di sta mostrahà mostratu i prudutti nantu à a mostra è hà attrattu parechji visitatori à visità u nostru stand.

Avemu avutu una discussione profonda nantu à l'applicazioni di i nostri tanki di elettroforesi, alimentazione di l'elettroforesi è sistema di documentazione di gel.È avemu ancu ascoltatu i clienti'esigenze per i prudutti in l'industria di a scienza di a vita.

Analytica China hè a più grande esposizione internaziunale in u campu di l'analisi è a tecnulugia biochimica in Asia. Quì avemu scontru assaifabbricanti in i campi di analisi, diagnostichi, tecnulugia di laboratoriu è tecnulugia biochimica da i principali paesi industriali in u mondu.Duranti a mostra, Beijing liuyi hà amparatu ancu assai da altre imprese in l'industria di a scienza di a vita, avemu discututu u sviluppu tecnicu in l'industria, è pruvatu è pruvatu i novi prudutti.

4

Beijing Liuyi Biotechnology Company Ltd fabrica una gamma di prudutti d'elettroforesi chì ponu aiutà à risolve i prublemi chì forse scuntràmu in u nostru esperimentu di elettroforesi.A cumpagnia hè stata stabilita in u 1970. Hè stata naziunale è pruducia una saldatrice elettrica è un misuratore di flussu industriale à quellu tempu.Dapoi u 1979, Beijing Liuyi Biotechnology Company Ltd principia à pruduce prudutti elettroforesi.Avà a cumpagniais unu di i principalifabricatore di equipaghji di laboratoriu è strumenti scientifichi basati in Pechino, Cina. U so marca"LIUYI" hè famosu in Cina in questa zona.

I prudutti di a cumpagnia includenu una larga gamma di strumenti di laboratoriu, cumpresu u tank d'elettroforesi di l'acidu nucleicu horizontale, u tank / unità d'elettroforesi di proteine ​​​​verticale, a scatula neratipu analizzatore UV,Gel Document Tracking Imaging Analyzer, è alimentazione elettroforesi.Sti prudutti sò largamente usati in istituzioni di ricerca, università, è diverse industrii, cum'è farmaceutica, biotecnologia è monitoraghju ambientale.A cumpagnia hè certificata ISO9001 & ISO13485 è marcata CE.

Avemu avà à circà partenarii, sia OEM è distributori sò benvenuti.

Sè avete qualchì pianu di compra per i nostri prudutti, ùn esitate micca à cuntattateci.Pudete mandà un missaghju per email[email prutettu]o[email prutettu], o chjamateci à +86 15810650221 o aghjunghje Whatsapp +86 15810650221, o Wechat: 15810650221.


Tempu di post: Jul-19-2023