Liuyi Biotechnology hà assistitu à ARABLAB 2022

L'ARABLAB 2022, chì hè u spettaculu annuale più putente per u Laboratoriu è l'Industria Analitica glubale, hè tenutu u 24-26 d'ottobre 2022 in Dubai.
1-1-1

ARABLAB hè un avvenimentu promettente induve a scienza è l'innuvazione cunvergenu è facenu a strada per qualcosa di miraculu tecnologicu.Mostra i prudutti di l'industria Medica è Farmaceutica, Strumenti Scientifici, Ricerca è Sviluppu, Ayurvedic & Herbal, Natural & Organic.U mondu di a scienza vene à a vita in questa esposizione, è parechji paesi è attori internaziunali mostranu un grande interessu in questu avvenimentu.

2-1

Beijing Liuyi Biotechnology Co., Ltd, cum'è u primu è u più grande fabricatore di strumenti di elettroforesi per laboratori di scienza di a vita, hà assistitu à a mostrapresentà a nostra cumpagniai visitatori è uttene l'ultime industriatecnulugia per sviluppà megliu i prudutti è servizii à i nostri clienti.

7

Benvenuti à u nostru stand !U nostru numeru di stand hè S1-960.

Cerchemu partenarii, è vi sò invitati à cuntattateci ùn importa micca per i prudutti LIUYI o i prudutti di l'elettroforesi OEM.

Per più infurmazione nantu à noi, per piacè cuntattateci per email[email prutettu]


Tempu di pubblicazione: 26-oct-2022