Viaghju attraversu u Gel: Esplora l'elettroforesi di proteine

L'elettroforesi di a proteina hè una tecnica di laboratoriu utilizata per separà è analizà e proteine ​​​​basatu nantu à a so dimensione è a carica,offre una finestra in a cumplessità di i mischi di prutezione.Stu metudu prufittà di u fattu chì e proteine ​​​​hannu carichi distinti per via di a so cumpusizioni aminoacidi.Quandu un campu elettricu hè appiicatu à una mostra di proteina, e proteine ​​migrate attraversu una matrice di gel o una soluzione à ritmi diffirenti secondu a so ratio di carica à massa.

1

I dui tipi più cumuni di l'elettroforesi di a proteina sò l'elettroforesi in gel di poliacrilamide (PAGE) è l'elettroforesi in gel di agarose.In PAGE, un gel di poliacrilamide serve cum'è a matrice per quale si movenu e proteine.A natura porosa di u gel rallenta e proteine ​​​​più grandi più cà i più chjuchi, risultatu in a separazione basatu nantu à a dimensione.Sodium dodecyl sulfate (SDS) hè spessu usata in cunjunzione cù PAGE à denature prutiìni è neutralize i so carichi, tantu ca siparazzioni diventa principarmenti size-dipendenti.Questa variazione hè cunnisciuta cum'è SDS-PAGE.

L'elettroforesi di a proteina hà applicazioni in diversi campi, cum'è a biologia moleculare, a biochimica, a proteomica è a diagnostica clinica.Hè comunmente utilizatu per analizà a cumpusizioni di prutezione, quantificà i livelli di espressione di prutezione, identificà mudificazioni post-traduzzione, è paragunate i prufili di prutezione trà e diverse campioni..

Beijing Liuyi Biotechnology Co., Ltd hè una impresa di tecnulugia statale specializata in a produzzione di strumenti analitici di laboratoriu di biochimica è biologia moleculare.. Liuyi hè specializatu in a fabricazione di strumenti per l'elettroforesi da più di 50 anniu sopropria squadra tecnica prucisionale è centru R&D.Hàlinea di produzzione affidabile è cumpleta da u disignu à l'ispezione, è u magazzinu, è ancu u supportu di marketing.UI prudutti principali sò Electrophoresis Cell (tank / camera), Electrophoresis Power Supply, Blue LED Transilluminator, UV Transilluminator, Gel Image & Analysis System etc.. Sicondui clienti'esigenze,Itpò furnisce un serviziu persunalizatu.

2

DYCZ-24DN hè unu di i so tanki d'elettroforesi per l'elettroforesi di proteine.Hà un dispositivu di casting di gel prufessiunale per casting gels cù una dimensione 83x75cm, ma ancu cuncepitu per esse dispunibule per i gel prefabbricati chì ponu ancu esse pruposti da Liuyi.

3

Per furnisce un serviziu bonu è prufessiunale per i nostri clienti, avemu u nostru propiu laboratoriu per fà esperimenti per i nostri clienti.Recentemente, u nostru sperimentatore hà datu à a nostra squadra di vendita un pocu di furmazione nantu à l'usu di gel prefabbricatu, è usemu un marcatore di proteine ​​​​per eseguisce gel prefabbricatu da DYCZ-24DN.In seguitu, anu bisognu di pruvà unu di u tank di blotting semi-seccu per i nostri clienti.

 4

A marca Beijing Liuyi hà più di 50 anni di storia in Cina è a cumpagnia pò furnisce prudutti stabili è di alta qualità in tuttu u mondu.À traversu anni di sviluppu, hè degnu di a vostra scelta!

5

Avemu avà à circà partenarii, sia u tank di elettroforesi OEM sia i distributori sò benvenuti.

Sè avete qualchì pianu di compra per i nostri prudutti, ùn esitate micca à cuntattateci.Pudete mandà un missaghju per email[email prutettu]o[email prutettu], o chjamateci à +86 15810650221 o aghjunghje Whatsapp +86 15810650221, o Wechat: 15810650221


Tempu di post: Aug-15-2023