Sistema di Elettroforesi Orizzontale da Liuyi Biotechnology

Agarosagel el'elettroforesi

L'elettroforesi in gel d'agarose hè un metudu di elettroforesi in gel utilizatu in biochimica, biologia moleculare, genetica è chimica clinica per separà una populazione mista di macromolecole cum'è DNA o.RNA. Questu hè ottenutu movendu molécule d'acidu nucleicu caricate negativamente attraversu una matrice di agarose cùelettroforesi.

Pruprietà di gel d'agarose

U gel d'agarose hè una matrice tridimensionale formata da molécule d'agarose elicoidali in fasci supercoiled chì sò aggregati in strutture tridimensionali cù canali è pori attraversu quale biomolecule ponu passà. A struttura 3-D hè tenuta inseme cù legami d'idrogenu è pò dunque esse disturbatu. calendu torna à un statu liquidu.A temperatura di fusione hè differente da a temperatura di gelificazione, secondu e fonti, u gel d'agarose hà una temperatura di gelificazione di 35.-42 °C et une température de fusion de 85-95 °C.Agaroses low-melting è low-geling fatti per mudificazioni chimichi sò ancu dispunibili.

2

Vantaghji è svantaghji di l'elettroforesi in gel d'agarose

U benefiziu principale di a tecnica di l'elettroforesi di gel d'agarose hè chì pò esse facilmente trasfurmata è a molécula di DNA chì hè usata cum'è mostra pò ancu esse recuperata senza alcun dannu à a fine di u prucessu.Perchè u gel di agarose ùn hè micca't cuntene sulfate è carboxyl group, ùn pruvucarà micca l'elettrosmosi di l'agar.Cù a struttura uniforme è a grandezza di i pori, u gel di agarose hè bonu perseparà e grande molécule di DNA, cum'è cumplessu enzimaticu, àcitu nucleicu è virus.Gel d'agarose ùn hè micca't assorbe a luce UV, perchè pò esse macchiata direttamente o dopu a gelificazione per esse un film, hè termalmente reversibile ancu.

Ci hè ancu alcuni svantaghji di a tecnica di l'elettroforesi di gel d'agarose.U gel d'agarose hè facilmente rottu, cusì a densità ùn pò esse troppu più bassa, costarà più agarose.U gel di agarose hè difficiule di salvà perchè hè faciule esse contaminatu da battìri, è deve esse preparatu ghjustu prima di l'usu.Paragunatu à tecnica electrophoresis PAGE, l 'efficienza di sieve molekulari hè menu, è zona elettroforesi hè menu.

Orizzontaleel'elettroforesisistema per gel d'agarose

Eccettu l'agarose è u buffer, l'esperimentu di elettroforesi in gel d'agarose necessita un sistema di elettroforesi horizontale è bassa.alimentazione elettrica di l'elettroforesi di tensione.Beijing Liuyi Biotechnology pò offre u sistemu electrophoresis horizontale è alimentazione elettroforesi, cum'è mudelluDYCP-31BN, DYCP-31CN persistema di elettroforesi horizontale èDYY-6C per l'alimentazione.

3

Sicondu nantu à e diverse dimensioni di geldumandatu da u esperimentu electrophoresis gel agrose, differente dimensioni di sistemu electrophoresis horizontale pò esse furnitu da Beijing Liuyi Biotechnology.U mudellu serie DYCP-31,scum'èDYCP-31BN, DYCP-31CN, DYCP-31DN, DYCP-31E, DYCP-32B, èDYCP-32Cavè diverse dimensioni di vassoi di gel, da u casting di gel di mini-taglia à u gel di dimensioni massive, ponu scuntrà a vostra sperimentazioneesigenze.

4

A marca Liuyi hà più di 50 anni di storia in Cina è a cumpagnia pò furnisce prudutti stabili è d'alta qualità in tuttu u mondu.

Per più infurmazione nantu à noi, per piacè cuntattateci per email[email prutettu], vendita01@ly.com.cn.


Tempu di Postu: Apr-16-2022