Elettroforesi in gel di DNA: analizà i frammenti genetichi

L'elettroforesi in gel di DNA hè una tecnica di biologia moleculare cumuni aduprata per separà è analizà i frammenti di DNA basatu nantu à e so dimensioni.U prucessu implica a carica di frammenti di DNA di diverse dimensioni nantu à un gel fattu di agarose, un carbuidratu chì si trova in l'alga rossa.

Preparazione è casting u gel d'agarose

  1. Dissolve l'agarose in una quantità adatta di tampone di elettroforesi.A cuncentrazione di u gel hè determinata da u rapportu massa-volume, cum'è 1g di agarose in 100.ml di buffer per un gel 1%.
  2. Scaldate a mistura in un micru, rotendu u cuntinuu per assicurà a dissoluzione completa di l'agarose.
  3. Aggiuncenu bromuru di etidio à a suluzione di gel à una cuncentrazione finale di 0,5mg/ ml.U bromuru di ethidium intercalate trà coppie di basi di DNA adiacenti è emette fluorescenza aranciu sottu a luce UV.Innota chì u bromuru di etidio hè un carcinogenu, per quessa, a manipulazione richiede misure di sicurezza adattate cum'è l'usu di guanti.
  4. Raffredda a suluzione di gel in un bagnu d'acqua per prevene chì a tavula di gel si deforma per via di l'alte temperature.
  5. Pone un pettine in a suluzione di gel per furmà pozzi di mostra.Selezziunate pettini adattati per a quantità di campione di DNA chì caricherete.Versa a suluzione di gel d'agarose in uvassa di gelè lasciate solidificà à a temperatura di l'ambienti.
  6. Quandu u gel hè solidificatu, sguassate u pettine.Se ùn aduprate micca u gel immediatamente, imbulighjate in una pellicola plastica è guardate à 4 ℃ finu à chì hè necessariu.

Preparazione è esecuzione di u gel

Prima di inizià l'elettroforesi, mischjà a mostra di DNA cù u buffer di carica.U buffer di carica hè di solitu sei volte più cuncintratu è aiuta à l'esemplariu à u fondu di i pozzi è seguità u muvimentu durante l'elettroforesi.

Pone l'alimentazione à a tensione specificata.

Aghjunghjite abbastanza buffer d'elettroforesi à u tank di gel per copre a superficia di u gel.Assicuratevii cunnessione di l'elettrodi curretta.

Caricà a mostra di DNA è i marcatori di pesu moleculare in i pozzi di gel.

Accende l'alimentazione per inizià l'elettroforesi.

Osservà i frammenti di DNA separati

Dopu l'elettroforesi, spegne l'alimentazione è sguassate u gel.

Aduprate una fonte di luce UV per illuminà u gel;I frammenti di DNA appariranu cum'è bande fluorescenti aranciu.

Documentate l'immagine di gel per analizà i frammenti di DNA separati.

Dopu à l'esperimentu, assicuratevi di a dispusizione curretta di u gel è u buffer di l'elettroforesi, seguendu e linee di u laboratoriu.Purtate sempre guanti durante a manipulazione di gel è tamponi chì cuntenenu bromuru d'etidium per pruteggiri contra l'esposizione à sta sustanza periculosa.

L'elettroforesi di gel di DNA hè largamente usata in a ricerca di biologia moleculare è genetica per a stima di e dimensioni di e molècule di DNA, a separazione di frammenti di DNA, a rilevazione di mutazioni genetiche è l'impronta digitale di DNA, trà altre applicazioni.Hè una tecnica sperimentale simplice è efficace chì aiuta à capisce a cumpusizioni è e caratteristiche di i campioni di DNA.

Beijing Liuyi Biotechnology Co.Ltd, un fabricatore prufessiunale chì si concentra in i prudutti di l'elettroforesi di più di 50 anni, offre una gamma di vasche di elettroforesi (camere / cellule) per l'elettroforesi in gel, cum'è vasche di elettroforesi orizzontali (camere / cellule) perDNAelettroforesi su gel, e vasche di elettroforesi verticali (camere/celle) per elettroforesi su gel di proteine.Intantu, furnisce ancu diverse tippi di alimentazione elettroforesi, analizzatore di scatula scura è transilluminatore UV.Pudete sceglie i tanki di elettroforesi di Beijing Liuyi (camere / cellule) per misurà u pesu moleculare di l'RNA è per separà RNA di diverse dimensioni per u vostru laboratoriu.

Quì avemuricumandemuun tipu di mudellu di cisterna d'elettroforesi horizontale (camera / cellula).DYCP-31DN per fà è eseguisce u gel.

1

Dopu avè eseguitu u gelu, pudete aduprà u nostru mudellu di sistema di analisi è imagine di gelWD-9413Bper osservà, analizà è piglià ritratti per u gel.Liuyi Biotech offre ancu transilluminator UV (UV Analyzer) per osservà u gel.Avemu un mudellu di transilluminatore UV di tipu negru (UV Analyzer).WD-9403A,9403C,WD-9403F, Transilluminator UV portable (UV Analyzer) mudelluWD-9403Bè transilluminatore UV di manu (UV Analyzer)WD-9403Eper voi sceglite.

2

A marca Beijing Liuyi hà più di 50 anni di storia in Cina è a cumpagnia pò furnisce prudutti stabili è di alta qualità in tuttu u mondu.À traversu anni di sviluppu, hè degnu di a vostra scelta!

Avemu avà à circà partenarii, sia u tank di elettroforesi OEM sia i distributori sò benvenuti.

Sè avete qualchì pianu di compra per i nostri prudutti, ùn esitate micca à cuntattateci.Pudete mandà un missaghju per email[email prutettu]o[email prutettu], o chjamateci à +86 15810650221 o aghjunghje Whatsapp +86 15810650221, o Wechat: 15810650221.


Tempu di Postu: Aug-08-2023