Elettroforesi a membrana in acetate di cellulose

Cos'è l'elettroforesi di membrana in acetato di cellulosa?

L'elettroforesi di membrana d'acetate di cellulosa hè un tipu di tecniche d'elettroforesi chì usa a membrana d'acetate di cellulosa cum'è media di supportu per l'esperimenti.

L'acetate di cellulosa hè un tipu d'acetate di cellulosa chì hè acetilatu da l'idrossile di cellulosa.Quandu hè soluble in solu suluzione urgànica, cum'è l'acetone, pò esse rivestitu à una film homogeneia è fina cù micro-pori.U gruixu di film hè intornu à 0,1-0,15 mm chì hè adattatu per l'esperimentu.

imagine

I vantaghji di a membrana acetate di cellulosa

In cunfrontu cù a carta di filter, hà i seguenti vantaghji:

1.Good effettu di siparazioni.Per i mostri di prutezione, a membrana di l'acetate di cellulosa assorbe uni pochi di elli, dopu a tintura, pò decolorize completamente da u culore di fondo.E bande di tintura sò assai chjaru, cusì prumove a precisione per a determinazione quantitativa.
2.Fast è salvà tempu.A membrana acetate cellulosa hè menu hydyophilic chè carta fliter, cusì u funziunamentu elettro-osmosi hè menu di carta fliter, è u currenti ilettricu hè principarmenti cundutta da i campioni chì ponu accurtà u tempu di separazione è menu u tempu di electrophoresis.Normalmente, u tempu di l'elettroforesi di a membrana d'acetate di cellulosa hè di circa 45-60 minuti.U prucessu tutale di l'elettroforesi, cumpresa a tintura è a decolorazione, hà solu bisognu di 90 minuti.
3.High sensibilità è menu campioni per esse usatu.Hè bisognu di solu 2 μL di serum in l'elettroforesi di proteine ​​​​serum.
4.Wide applicazione.Certi di prutiìna ùn sò faciuli à separà nant'à electrophoresis carta, comu Alpha-fetoprotein, enzyme bacteriolytic, insulina, è histone, etc. Ma hè megliu à aduprà electrophoresis membrana acetate cellulosa à separà elli.
5.Easy à mantene è quantification.Dopu a tintura di i campioni di l'elettroforesi di a membrana d'acetate di cellulosa, immerse i campioni in a suluzione mista di l'acidu aceticu glaciale è l'etanol per fà una piastra secca trasparente chì si salva per un bellu pezzu.

Perchè l'elettroforesi di a membrana d'acetate di cellulosa hè faciule d'opere, avà hè largamente utilizatu in l'analisi è a prova di a proteina di plasma, lipoproteina, glicoproteina, alfa-fetoproteina, enzyme, polypeptide, àcitu nucleicu è altre biomacromolecule.

Preparazione per l'elettroforesi di a membrana acetate di cellulosa

L'attrezzatura utilizata include una fonte d'energia di bassa tensione, un tank d'elettroforesi horizontale.U supportu di supportu hè a membrana d'acetate di cellulosa.

I reagenti:

1.pH8.6 barbitol buffer solution:Diethyl barbituric acid, Diethyl sodium pentobarbital;
2.Stain: Ponceau S, Trichloroacetic;
3.TBS/T o PBS/T: 95% etanol, acidu acìticu glaciale;
Soluzione 4.Cleaning: etanol anidru, acidu acìticu glaciale.

Beijing Liuyi Biotechnology Co., Ltd hà un sistema maturu per l'elettroforesi di membrana di acetate di cellulosa.U mudellu DYCP-38C hè una camera delicata per l'elettroforesi di carta è diapositive, è l'elettroforesi di membrana in acetate di cellulosa.U corpu principale hè stampatu, senza fenomenu di fuga.U mudellu di alimentazione DYY-2C, DYY-6C, DYY-6D, DYY-8C, DYY-10C è DYY-12 ponu furnisce l'energia per DYCP-38C.In generale, u cliente piace à sceglie u mudellu DYY-6C cum'è alimentazione per DYCP-38C.

1

Cum'è u pruduttu necessariu per a cisterna d'elettroforesi DYCP-38C, Liuyi furnisce ancu a membrana d'acetate di cellulosa.Ci hè trè dimensioni cumuni di membrana, 7 * 9cm, 2 * 8cm è 12 * 8cm, è pudemu furnisce una dimensione persunalizata di a membrana acetate di cellulosa cum'è i vostri bisogni.

1-2

Note nantu à l'esperimentu:

1.Load a mostra nantu à u latu rough: 1-2UL hè adattatu
2. Elettroforesi di corrente constante: forza di corrente 0.4~0.6m A/cm
3.pH8.6 barbitol buffer suluzione: forza Ionica 0,06
4.Dyeing tempu: 5 minuti abbastanza
5.Preservation: mette a mappa di l'elettroforesi secca in una suluzione di pulizia per 10-15 minuti, è poi pigliate è appiccicate nantu à un vetru pulitu, dopu chì si secca, diventerà una mappa di film trasparente.

图片5

A marca Liuyi hà più di 50 anni di storia in Cina è a cumpagnia pò furnisce prudutti stabili è d'alta qualità in tuttu u mondu.

Per più infurmazione nantu à noi, per piacè cuntattateci per email[email prutettu], [email prutettu].


Postu tempu: Apr-01-2022