Elettroforesi di RNA in gel d'agarose

Un novu studiu da RNA

Ricertamenti, una ricerca trova chì varianti genetichichì riduce i livelli di edizione di RNA doppia filamentu sò assuciati cù e cundizioni autoimmune è immune-mediated.

E molécule di RNA ponu esse mudificate.Per esempiu, i nucleotidi ponu esse inseriti, eliminati o cambiati.Unu di l'edizioni più cumuni, chì a nova ricerca mostra chì ghjoca un rolu impurtante in l'iniziu di a malatia inflamatoria, hè a trasfurmazioni di l'adenosine nucleotide in inosina in un RNA doppiu filatu.Un studiuerapublicatuon U 3 d'aostu in a Natura revela chì e varianti genetichi chì dampen sta mudificazione specifica sò assuciati cù un risicu aumentatu di disordini inflammatorii autoimmune è immune-mediated, cum'è psoriasis, malatie inflammatory intestinale è diabete di tipu 1.L'autori pruponenu chì una proteina di sensori prubabilmente sbaglià questi RNA menu editati per molécule straniere, inducendu una risposta inflamatoria.

U biologu moleculare hà pensatu chì'Hè veramente un grande avanzu, è trovuhè "veramente impressiunanti" quantu l'edizione di RNA hè impurtante per e malatie inflamatorii, cumparatu cù l'espressione genica o splicing.

RNA-1

Hè veramente una grande ricerca.E cum'è una vendita di prudutti d'elettroforesi, sò curiosu di ciò chì hè l'RNA, è cumu i scientisti analizanu l'RNA per l'elettroforesi?Hè una cunniscenza veramente assai prufessiunale è scunnisciuta per mè, ma hè sempre divertente per scopralu.

Chì ghjè l'RNA?

RNA, abbreviazione di l'acidu ribonucleicu, un acidu nucleicu presente in tutte e cellule viventi.A cuntrariu di l'ADN, l'RNA hè u più spessu monocatena.U so rolu principale hè di agisce cum'è un messageru chì porta struzzioni da l'ADN per cuntrullà a sintesi di prutezione, ancu s'è in certi virus l'RNA invece di l'ADN porta l'infurmazione genetica.

Elettroforesi di RNA in gel d'agarose

A ghjente pòvalutà a qualità di l'RNA per l'elettroforesi in gel.

Beijing Liuyi Biotechnology Co.Ltd, aU fabricatore prufessiunale chì si focalizeghja nantu à i prudutti di l'elettroforesi più di 50 anni, offre una gamma di vasche di elettroforesi (camere/cellule) per l'elettroforesi in gel, cum'è vasche di elettroforesi orizzontali (camere/cellule) per elettroforesi in gel d'agarose, è vasche di elettroforesi verticali (camere/cellule) per elettroforesi su gel di proteine.Intantu, furnisce ancu diverse tippi di alimentazione elettroforesi, analizzatore di scatula scura è transilluminatore UV.Pudete sceglie Beijing Liuyi's cisterne d'elettroforesi (camere/cellule) per misurà u pesu moleculare di l'RNA è per separà l'RNA di diverse dimensioni per u vostru laboratoriu.

Quì avemu da presentà un tipu di tank elettroforesi horizontale (camera / cellula) mudellu DYCP-31DN da i nostri prudutti di a serie 31.

31DN

 

DYCP-31DN hè un tank di elettroforesi horizontale di piccula dimensione (camera / cellula) per misurà u pesu moleculare di RNA o DNA è per separà.

Dimensioni (LxWxH)

310 × 150 × 120 mm

Dimensione di u gel (LxW)

60 × 60 mm

60 × 120 mm

120 × 60 mm

120 × 120 mm

pettine

2 + 3 pozzi (2,0 mm)

6 + 13 pozzi, 8 + 18 pozzi

11 + 25 pozzi

Spessore di pettine

1,0 mm, 1,5 mm è 2,0 mm

Numero di campioni

2-100

Volume Buffer

650 ml

Pesu

1,0 kg

Ha quattru vassoi di gel differenti per fà 4 diverse dimensioni di gel.U disignu unicu per pettini risponde à i requisiti di varietà per i pozzi di campioni.U voluminu di buffer hè di circa 650 ml.Meno quantità di suluzione buffer, ma più faciule d'operazione è ecunomica à aduprà.Hè unu di i nostri prudutti di vendita calda.Merita a vostra scelta.

5-1

Beijing Liuyi Biotechnology Co.Ltd pò ancu furnisce tanki di gel OEM.ISe avete bisognu di cisterna / cellula / camera d'elettroforesi customizata, Liuyi Biotechnology pò furnisce un serviziu OEM eccellente.

A marca Liuyi hà più di 50 anni di storia in Cina è a cumpagnia pò furnisce prudutti stabili è d'alta qualità in tuttu u mondu.À traversu anni di sviluppu, hè degnu di a vostra scelta!

Per più infurmazione nantu à noi, per piacè cuntattateci per email[email prutettu] or [email prutettu].

Referenze perAgarosaGel El'elettroforesi diRNA

1. RNA deficientEdizione Implicata in a malatia inflamatoria by Alejandra Manjarrez


Tempu di post: 15-aug-2022