banner
I nostri prudutti principali sò a cellula di elettroforesi, l'alimentazione di l'elettroforesi, u transilluminatore LED blu, u transilluminatore UV, è u sistema di analisi è di imaging in gel.

Accessori

  • Lettore di micropiastre WD-2102B

    Lettore di micropiastre WD-2102B

    Microplate Reader (un analizzatore ELISA o u pruduttu, strumentu, analizzatore) usa 8 canali verticali di design di strada ottica, chì ponu misurà a lunghezza d'onda unica o doppia, l'assorbanza è u rapportu di inibizione, è realizà analisi qualitative è quantitative. Stu strumentu usa LCD 8-inch di culore di qualità industriale, operazione di touch screen è hè cunnessu esternamente à una stampante termica. I risultati di a misurazione ponu esse visualizati in tuttu u pianu è ponu esse guardati è stampati.

  • Strumentu di carica di mostra superiore

    Strumentu di carica di mostra superiore

    Mudellu: WD-9404 (Cat. No.: 130-0400)

    Stu dispusitivu hè per carica campionu per l'elettroforesi di l'acetate di cellulosa (CAE), l'elettroforesi di carta è altre elettroforesi di gel. Puderà carricà 10 campioni in una volta è migliurà a vostra velocità per carica campioni. Stu strumentu di carica di mostra superiore cuntene una piastra di locazione, duie piastre di mostra è un dispenser di volume fissu (Pipettore).

  • DYCZ-24DN Piastra di vetru intagliata (1,0 mm)

    DYCZ-24DN Piastra di vetru intagliata (1,0 mm)

    Piastra di vetru intagliata (1,0 mm)

    Cat.No.: 142-2445A

    Piastra di vetru intagliata appiccicata cù spacer, u spessore hè 1.0mm, per l'usu cù u sistema DYCZ-24DN.

    I sistemi di elettroforesi in gel verticale sò principalmente usati per a sequenza di l'acidu nucleicu o di a proteina. Ottene un cuntrollu di tensione precisu utilizendu stu formatu chì forze e molécule caricate à viaghjà à traversu u gel casted postu chì hè l'unica cunnessione di a camera buffer. A bassa corrente utilizata cù i sistemi di gel verticali ùn hè micca bisognu di u buffer per esse ricirculatu. DYCZ - 24DN mini cellula di elettroforesi verticale doppia utilizza strumenti analitici di proteine ​​​​è acidi nucleici per l'applicazione in tutti l'aspetti di a ricerca in a scienza di a vita, chì varieghja da a determinazione di purità à a proteina di analisi.

  • Dispositivu Wedge Special DYCZ-24DN

    Dispositivu Wedge Special DYCZ-24DN

    Frame cunea speciale

    Cat.No.: 412-4404

    Stu Frame Wedge Speciale hè per u sistema DYCZ-24DN. Dui pezzi di frames cunei speciali cum'è accessori standard imballati in u nostru sistema.

    DYCZ - 24DN hè una mini elettroforesi verticale doppia applicabile per SDS-PAGE è native-PAGE. Stu quadru di cunea speciale pò riparà fermamente a stanza di gel è evità perdite.

    Un metudu di gel verticale hè un pocu più cumplessu ca u so contraparti horizontale. Un sistema verticale utilizza un sistema di buffer discontinuu, induve a camera superiore cuntene u catodu è a camera inferiore cuntene l'anodu. Un gel magre (menu di 2 mm) hè versatu trà dui platti di vetru è muntatu in modu chì u fondu di u gelu hè sottumessu in buffer in una camera è a cima hè sottumessu in buffer in un'altra camera. Quandu u currente hè appiicatu, una piccula quantità di buffer migra à traversu u gel da a camera superiore à a camera di fondu.

  • Dispositivu di casting di gel DYCZ-24DN

    Dispositivu di casting di gel DYCZ-24DN

    Dispositiu di casting di gel

    Cat.No.: 412-4406

    Stu Dispositiu di Casting Gel hè per u sistema DYCZ-24DN.

    L'elettroforesi di gel pò esse realizatu in una orientazione horizontale o verticale. I geli verticali sò generalmente cumposti da una matrice di acrilamide. A dimensione di i pori di questi gel dipende da a cuncentrazione di cumpunenti chimichi: i pori di gel d'agarose (100 à 500 nm di diametru) sò più grande è menu uniformi cumparatu cù quelli di gelpores di acrilamide (10 à 200 nm di diametru). Comparativamente, e molécule di DNA è RNA sò più grande di un filu lineale di proteina, chì sò spessu denaturati prima, o durante stu prucessu, facenu più faciule d'analizà. Cusì, i proteini sò eseguiti nantu à gels di acrilamide (verticale). DYCZ - 24DN hè una mini elettroforesi verticale dual applicabile per SDS-PAGE è native-PAGE. Havi a funzione di casting gels in a pusizione originale cù u nostru dispositivu speciale di casting di gel.

  • Dispositiu di casting di gel DYCP-31DN

    Dispositiu di casting di gel DYCP-31DN

    Dispositiu di casting di gel

    Cat. N ° : 143-3146

    Stu dispusitivu di casting di gel hè per u sistema DYCP-31DN.

    L'elettroforesi di gel pò esse realizatu in una orientazione horizontale o verticale. I geli orizzontali sò tipicamente cumposti da una matrice di agarose. A dimensione di i pori di questi gel dipende da a cuncentrazione di cumpunenti chimichi: i pori di gel d'agarose (100 à 500 nm di diametru) sò più grande è menu uniformi cumparatu cù quelli di gelpores di acrilamide (10 à 200 nm di diametru). Comparativamente, e molécule di DNA è RNA sò più grande di un filu lineale di proteina, chì sò spessu denaturati prima, o durante stu prucessu, facenu più faciule d'analizà. Cusì, e molécule di DNA è RNA sò più spessu eseguite nantu à agarose gels (horizontally).U nostru sistema DYCP-31DN hè un sistema di elettroforesi horizontale. Stu dispusitivu di casting di gel modellatu pò fà 4 diverse dimensioni di gel da diverse vassoi di gel.

  • DYCZ-40D Electrode Assemblea

    DYCZ-40D Electrode Assemblea

    Cat.Nu .: 121-4041

    L'assemblea di l'elettrodu hè assuciata cù u tank DYCZ-24DN o DYCZ-40D. Adupratu per trasferisce a molécula di proteina da u gel à a membrana cum'è a membrana di nitrocellulose in l'esperimentu Western Blot.

    L'assemblea di l'elettrodi hè a parte impurtante di DYCZ-40D, chì hà a capacità di mantene duie cassette di supportu di gel per u trasferimentu di l'elettroforesi trà l'elettrodi paralleli à solu 4,5 cm di distanza. A forza motrice per l'applicazioni di blotting hè a tensione applicata nantu à a distanza trà l'elettrodi. Questa corta distanza di l'elettrodu di 4,5 cm permette a generazione di forze motrici più elevate per pruduce trasferimenti di proteine ​​​​efficaci. Altre caratteristiche di DYCZ-40D includenu chjusi nantu à i cassette di supportu di gel per un scopu faciule di manipolazione, u corpu di supportu per u trasferimentu (assemblea di l'elettrodi) cumpostu di parti di culore rossu è neru è elettrodi rossi è neri per assicurà l'orientazione curretta di u gel durante u trasferimentu, è un disignu efficiente chì simplifica l'inserzione è a rimozione di i cassette di supportu di gel da u corpu di supportu per u trasferimentu (assemblea di l'elettrodi).

  • DYCZ-24DN Piastra di vetru intagliata (1,5 mm)

    DYCZ-24DN Piastra di vetru intagliata (1,5 mm)

    Piastra di vetru intagliata (1,5 mm)

    Cat.No.: 142-2446A

    Piastra di vetru intagliata appiccicata cù spacer, u spessore hè 1,5 mm, per l'usu cù u sistema DYCZ-24DN.

  • DYCP-31DN Pettine 25/11 pozzetti (1,0 mm)

    DYCP-31DN Pettine 25/11 pozzetti (1,0 mm)

    Pettine 25/11 pozzi (1,0 mm)

    Cat. Nr.: 141-3143

    Spessore 1,0 mm, cù pozzi 25/11, per l'usu cù u sistema DYCP-31DN.

    U sistema DYCP-31DN hè adupratu per identificà, separà, preparà l'ADN, è misurà u pesu moleculare. Hè fattu di policarbonate d'alta qualità chì hè exquisite è durable. Hè faciule d'osservà u gel à traversu u tank trasparente. A so fonte d'energia serà spenta quandu l'utilizatore apre a tapa. U sistema DYCP-31DN hà diverse dimensioni di pettini per l'usu. I diversi pettini facenu stu sistema di elettroforesi horizontale ideale per qualsiasi applicazione di gel d'agarose inclusa l'elettroforesi sottumarina, per l'elettroforesi rapida cù campioni di piccula quantità, DNA, elettroforesi sottumarina, per identificà, separà è preparà DNA. , è per a misurazione di u pesu moleculare.

  • DYCP-31DN Pettine 3/2 pozzi (2,0 mm)

    DYCP-31DN Pettine 3/2 pozzi (2,0 mm)

    Pettine 3/2 pozzi (2,0 mm)

    Cat. Nr.: 141-3144

    Spessore 1,0 mm, cù pozzi 3/2, per l'usu cù u sistema DYCP-31DN.

  • DYCP-31DN Pettine 13/6 pozzetti (1,0 mm)

    DYCP-31DN Pettine 13/6 pozzetti (1,0 mm)

    Pettine 13/6 pozzi (1,0 mm)

    Cat. Nr.: 141-3145

    Spessore 1,0 mm, cù pozzi 13/6, per l'usu cù u sistema DYCP-31DN.

  • DYCP-31DN Pettine 18/8 pozzetti (1,0 mm)

    DYCP-31DN Pettine 18/8 pozzetti (1,0 mm)

    Pettine 18/8 pozzi (1,0 mm)

    Cat. Nr.: 141-3146

    Spessore 1,0 mm, cù pozzi 18/8, per l'usu cù u sistema DYCP-31DN.

    U sistema DYCP-31DN hè un sistema di elettroforesi in gel horizontale. Hè per a separazione è l'identificazione di frammenti di DNA è RNA, prudutti di PCR. Cù u caster di gel esternu è u vassou di gel, u prucessu di fabricazione di gel hè più faciule. L'elettrodi fatti di platinu puru cù un bonu conduttivu sò faciuli di sguassà, simplificà a pulizia. A so custruzzione plastica chjara per una visualizazione faciule di mostra. Cù diverse dimensioni di vassoi di gel, DYCP-31DN pò fà quattru dimensioni diverse di gel. Diverse dimensioni di gel rispondenu à e vostre diverse esigenze di esperimentu. Havi ancu diversi tipi di pettine per voi.

12Next>>> Pagina 1/2