Slab Gel Dryer WD-9410

Descrizione breve:

L'asciugatrice di gel di lastra di vacuum WD-9410 hè pensata per asciugà a sequenza è i gel di proteina rapidamente! È hè principarmenti utilizatu per siccà è cavalcà l'acqua di u gel di agarose, u gel di poliacrilamide, u gel di amido è u gel di membrana di acetate di cellulosa. Dopu chì a tapa hè chjusa, l'asciugatrice sigilla automaticamente quandu accende l'apparechju è u calore è a pressione di vacuum sò distribuiti uniformemente in u gel. Hè adattatu per a ricerca è l'usu sperimentale di istituti di ricerca, università è università è unità impegnate in a ricerca di a scienza di l'ingegneria biologica, a scienza di a salute, l'agricultura è a scienza forestale, etc.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Specificazioni

Dimensioni (LxWxH)

570 × 445 × 85 mm

Alimentazione elettrica

~ 220V±10% 50Hz±2%

Zona di asciugatura di gel

440 X 360 (mm)

putenza di input

500 VA ± 2 %

Temperature di funziunamentu

40 ~ 80 ℃

Tempu di funziunamentu

0 ~ 120 minuti

Pesu

Circa 35 kg

Applicazione

L'asciugatrice di gel di lastra pò esse usata per asciugà è cavalcà l'acqua di u gel d'agarose, u gel di poliacrilamide, u gel di amido è u gel di membrana d'acetate di cellulosa.

Featured

• Adoptate u soleplate di metallu cunducente di calore cù groove per evitari i difetti di surriscaldamentu, blotting o chapping u gel, etc., è ci hè un pezzu di schernu d'aluminiu poriferu nantu à a soleplate, chì face u flussu d'aria uniforme è u riscaldamentu liscia è constantu;

• Installa un dispositivu in l'asciugatrice di gel di vacuum, chì pò mantene a temperatura constante automaticamente dopu a vostra regulazione manuale (range di regulazione di temperatura: 40 ℃ ~ 80 ℃);

• Soddisfà e diverse esigenze di a temperatura di siccà per i diversi gel;

• Stallà un timer in WD - 9410 (Grange Time: 0 - 2 ore), è u tempu pò esse mustratu quandu u prucessu di siccà cumpleta.

FAQ

Q: Cosa hè un secadoru di gel di lastra?
A: Un secadoru di gel di lastra hè un pezzu di l'equipaggiu di laboratoriu cuncepitu per asciugà è immobilizza l'acidi nucleici o proteine ​​​​dopu l'elettroforesi di gel. Aiuta à trasferisce queste molécule da u gel à supporti solidi cum'è vetru o membrani per più analisi.

Q: Perchè hè utilizatu un secadoru di gel di lastra?
A: Dopu à l'elettroforesi di gel, l'acidi nucleici o e proteine ​​​​devonu esse immobilizzati nantu à supporti solidi per l'analisi, a rilevazione o l'almacenamiento. Un secadoru di gel di lastra facilita stu prucessu secchendu u gel mentre priservà a pusizione è l'integrità di e molécule separate.

Q: Cumu funziona un secadoru di gel di lastra?
A: Un secadoru di gel di lastra funziona creendu un ambiente cuntrullatu chì permette à u gel di siccà in modu efficace. Di genere, u gelu hè postu nantu à un supportu solidu, cum'è vetru o membrani. U gelu è u supportu sò chjusi in una camera cù cuntrolli di temperatura è vacuum. L'aria calda hè circulata in a camara, chì accelera u prucessu di siccà. U vacuum aiuta à evaporà l'umidità da u gelu, è e molécule sò immobilizzate nantu à u supportu.

Q: Chì tipi di gel ponu esse secchi cù un secadoru di gel di lastra?
A: L'essiccatori di gel Slab sò principalmente usati per l'asciugatura di poliacrilamide è gel d'agarose utilizati in l'elettroforesi di l'acidu nucleicu o di a proteina. Questi geli sò comunmente usati per a sequenza di DNA, l'analisi di frammenti di DNA è a separazione di prutezione.

Q: Chì sò e caratteristiche chjave di un secadoru di gel di lastra?
E caratteristiche cumuni di un secadoru di gel di lastra includenu u cuntrollu di a temperatura per ottimisà e cundizioni di siccazione, un sistema di vacu per aiutà à a rimozione di l'umidità, un mecanismu di sigillatura per assicurà a chiusura ermetica di a camera di secca, è opzioni per diverse dimensioni di gel è supporti solidi.

Q: Cumu prevene i danni à i mo campioni durante l'asciugatura?
A: Per prevene i danni di mostra, hè impurtante per assicurà chì e cundizioni di siccazione ùn sò micca troppu duru. Evite l'usu di alte temperature chì puderanu denature l'acidi nucleici o proteine. Inoltre, u vacuum deve esse cuntrullatu per prevene l'asciugatura eccessiva, chì puderia purtà à a degradazione di a mostra.

Q: Puderaghju usà un secadoru di gel di lastra per u Western Blotting o trasferimenti di proteini?
A: Mentre l'asciugatori di gel di lastra ùn sò micca specificamente cuncepiti per u trasferimentu Western blotting o proteina, ponu esse adattati per questi scopi. In ogni casu, i metudi tradiziunali cum'è l'electroblotting o semi-dry blotting sò più cumunimenti usati per trasferisce proteine ​​​​da gel à membrane in Western blotting.

Q: Ci sò diverse dimensioni di essiccatori di gel di lastra dispunibili?
A: Iè, ci sò diverse dimensioni di essiccatori di gel di lastra dispunibuli per accoglie diverse dimensioni di gel è volumi di mostra. L'area d'asciugatura di gel di WD - 9410 hè 440 X 360 (mm), chì ponu risponde à e diverse necessità di l'area di gel.

Q: Cumu pulisce è mantene un secadoru di gel di lastra?
A: Pulite regularmente a camera d'asciugatura, e linee di vacuum, è altri cumpunenti per prevene a contaminazione è mantene un rendiment ottimali. Segui l'istruzzioni di u fabricatore per i prucessi di pulizia è mantenimentu.

ae26939e xz


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi