DYCZ-40D Electrode Assemblea

Descrizione breve:

Cat.Nu .: 121-4041

L'assemblea di l'elettrodu hè assuciata cù u tank DYCZ-24DN o DYCZ-40D. Adupratu per trasferisce a molécula di proteina da u gel à a membrana cum'è a membrana di nitrocellulose in l'esperimentu Western Blot.

L'assemblea di l'elettrodi hè a parte impurtante di DYCZ-40D, chì hà a capacità di mantene duie cassette di supportu di gel per u trasferimentu di l'elettroforesi trà l'elettrodi paralleli à solu 4,5 cm di distanza. A forza motrice per l'applicazioni di blotting hè a tensione applicata nantu à a distanza trà l'elettrodi. Questa corta distanza di l'elettrodu di 4,5 cm permette a generazione di forze motrici più elevate per pruduce trasferimenti di proteine ​​​​efficaci. Altre caratteristiche di DYCZ-40D includenu chjusi nantu à i cassette di supportu di gel per un scopu faciule di manipolazione, u corpu di supportu per u trasferimentu (assemblea di l'elettrodi) cumpostu di parti di culore rossu è neru è elettrodi rossi è neri per assicurà l'orientazione curretta di u gel durante u trasferimentu, è un disignu efficiente chì simplifica l'inserzione è a rimozione di i cassette di supportu di gel da u corpu di supportu per u trasferimentu (assemblea di l'elettrodi).


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Descrizzione

Un sistema di electrophoresis hè custituitu di dui cumpunenti principali: un Power Supply è un Electrophoresis Chamber.The supply supply power. U "putere", in questu casu, hè l'electricità. L'electricità chì vene da l'alimentazione elettrica scorri, in una direzzione, da una estremità di a camera di l'elettroforesi à l'altru. U catodu è l'anodu di a camera sò ciò chì attrae particelle caricate opposte.

À l'internu di a camera di l'elettroforesi, hè una tavola - più precisamente, una tavola di casting. U vassou di casting hè custituitu da e seguenti parti: piastra di vetru chì và in u fondu di u vassou di casting. U gel hè tenutu in a tavola di casting. U "pettine" s'assumiglia à u so nome. U pettine hè pusatu in slots à u latu di u tray di casting.Hè messu in i slot PRIMA chì u gelu caldu è funnutu hè versatu. Dopu chì u gel si solidifica, u pettine hè cacciatu. I "denti" di u pettine lascianu picculi buchi in u gelu chì chjamemu "pozzi". I pozzi sò fatti quandu u gelu caldu è funnu solidificate intornu à i denti di u pettine. U pettine hè tiratu fora dopu chì u gelu s'hè rinfriscatu, lascendu pozzi. I pozzi furnisce un locu per mette e particelle chì vulete pruvà. Una persona deve esse assai attenti à ùn disturbà u gelu quandu carricà e particelle. Cracking, o rompe u gel prubabilmente influenze i vostri risultati.

ae26939e xz


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi