U sistema DYCP-31DN hè adupratu per identificà, separà, preparà l'ADN, è misurà u pesu moleculare. Hè fattu di policarbonate d'alta qualità chì hè exquisite è durable. Hè faciule d'osservà u gel à traversu u tank trasparente. Offriamu diverse dimensioni di pettini chì rispondenu à e vostre diverse esigenze di esperimentu.
L'elettroforesi di gel permette a siparazione di l'acidi nucleici (DNA o RNA) è di e proteine basatu nantu à a so dimensione. L'elettroforesi hè aduprata da i laboratori chì studianu vaccini, medicazione, forensica, profilazione di DNA o altre applicazioni di scienza di a vita. A tecnica hè ancu usata in l'industria, cum'è a minera o scienze alimentari.
L'elettroforesi in gel utilizza una matrice di gel porosa attraversu quale migranu e proteine o l'acidi nucleici. Tanti l'acidi nucleici è e prutezione pussedenu una carica elettrica neta negativa, una pruprietà chì hè sfruttata per facilità a migrazione di a molécula desiderata à traversu u mediu.
A scatula di gel presenta un catodu à una estremità è un anodu à l'altru. A scatula hè piena di un buffer ionicu, chì crea un campu elettricu quandu una carica hè appiicata. Siccomu i proteini è l'acidi nucleici anu una carica negativa uniforme, e molécule migraranu versu l'elettrodu pusitivu. A rapidità di sta migrazione dipende da quantu facilmente e molécule si movenu attraversu i pori di u gel. A più chjuca a molécula, u più faciule "fit" attraversu i pori, è cusì, più veloce migranu. Quandu hè finitu, stu prucessu si traduce in bande uniche di proteine o acidi nucleici chì sò separati in basa di u so pesu moleculare. Partendu cù materiale eterogeneu, sta tecnica hè un metudu putente per identificà è separà molécule distinte.